Rabu, 13 Julai 2011

hati

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

ASSALAMUALAIKUM...

YA ALLAH...andai hati ini xkuat tuk mnerima cinta manusia kau jauhkn lah aku tuk mncintai manusia
YA ALLAH...andai hati ini bkn keutamaan untuk si dia..kau lindungilah dia...
YA ALLAH...andai hati ini sering sahaja mencemburui keakrabannya dgn org lain...kau jauhknlah aku ngan dia
YA ALLAH...bila hati ini sering dilanda sedih dan kecewa...kau berilah aku kekuatan....
YA ALLAH..jika dengan aku..si dia sering sedih..kau kurniakn seseorg yg berjaya mggembiraknnya...
YA ALLAH..andai gembira si dia bersama ngan org lain selain aku..kau hilangkn cemburu di hati ini...
YAALLAH...cinta yg kau hadirkn dlm diriku ini adalah ujian dariMu..
YA ALLAH...aku redha ngan cintaMu ni tp beratnya ujianMu dgn kau berikan sifat cemburu yg kuat dlm hatiku ini YA ALLAH...
YA ALLAH...seringkali hati ini berbisik dan mngadu pdMu....
YA ALLAH...seringkali hati dan hidup ini ingin melihat si dia bgembira...
YA ALLAH..mgkin si dia malu jika ngan aku..krn ingin mnjaga namanya..aku redha...mgkin aku pnyebab sgala2nya dan si dia tkut mnjd fitnah org lain...dan jika dia bermesra bsama shbt2nya..kau jauhkan si dia drpd fitnah m,anusia dan dunia...
YA ALLAH...aku merelakan semua ini..andaikn si dia bgembira...
YA ALLAH...aku mohon kekuatan utk semua ini ya Allah...=(
YA ALLAH...mnitik dan mngalirnya airmata ini kerana aku mncintai si dia bkn krn nafsu..tp krnMu...
YA ALLAH..kau permudahkn si dia..dan kau berikanlah kgembiraan dan kbhgiaan utk si dia..
YA ALLAH...aku rela mngundur diri dmi mlihat kegembiraan si dia..=(

nukilan hati ini~=(





#ya allah..kuatkan hati ini..berikan lah pdku agar aku dpt mnjalaninye dgn baik..kau ikatkn hati ku agar sentiasa mngadu pdMu tntg ini dan segala2nya..jgnlah kau wt kn aku kecewa..aku mohon bntuan drMu..biarlah aku yg berubah..mgkin ksdaran blom hadir tuk aku melalui cinta ini..kau kekal kn rasa syg ku pdnya..andai dia ditakdirkn olehMu tuk org lain..kau lpaskanlah rasa syg ini...=(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan